Monday, December 14, 2009

ulat komik???

Black monday.. ye k? yg aku tau sehari suntuk nea mmg aku kemalasan tambahan laks mak g kursus.. berleluasa la lemak2 kemalasan dln diri nie.. huhuu.. nasib bek si adik rajin basuh bju.. ye la.. semalam qada' penat g bukit merah.. baju pown x berbasuh tp, org len qada' sehari j, aku pai 2 hari.. hahaa.. ~cam bangga laks.. tapi disebabkan rasa tanggungjawab sebagai sorg kakak mithali yg masih menebal dlm diri nea, aku kuatkn diri tok masak lunch diorg.. kang kebulur laks bdak 2 ekor tue.. ikan masak kicap n sayur kubis.. simple, tapi kener puji woo.. alkisahnyer lepas aku masak, ada skjp bk faceook n bg ikan makan.. pastue, trus memeruk dlm bilik da wat rentas dea bersama komik2 yg da lamer aku x ulang.. huhuu.. ader setengah citer yg aku x ingat pown.. rasa bahagia dpt memerapkan diri dgan komik2 tue sumer.. aku mmg sgt suke komik tp, mslhnyer aku nea jenis yg cemerkap sket.. x pndi nk jg lawa2.. ader yg da cantik cover.. nk guna plastik lagilah cam harem.. leceh~

plg aku suker komik2 dr Usami Maki, Motomi Kyousuke n Kikuchi Kamaro.. sebab? ntah.. sumer komik sgt best tp, klu komik2 diorg aku bg extra best.. motif? sbb diorg sgt kreatif, jln cerita lain dr yg lain n lukisannyer tak salah klu aku kategorikan as perfect!! wah, kemain puji..

beast master nea aku nmpk dr iklan kt komik maner ntah n aku trus terpikat yg amat sgt dgan watak2 die.. couple die sgt sweet ala2 komik 'gagahnya kelab manik'.. bersemangat aku mencari komik nea.. lastnyer, time nk blk pudu, aku g kdai ahjumma -kdai yg ader kat pudu- seb bek ader.. aku trus borong dua2 siri.. n dlam bas gak aku abes bacer komik nea.. punya lah excited pai cam org giler da aku baca sambil sengih cam kerang busuk..

"Yuiko Kubozuka, pelajar tahun dua di seklah tinggi yg sangat suker binatang, tapi amat dibenci oleh binatang.. Pada suatu hari, muncul Reo Aoi, pelajar pertukaran yang mempunyai mata sepeerti binatang buas.. semua pelajar lain tidak berani mendekatinya tetapi yuiko melihat aoi sbg sorg yg suci, comel n normal.. dgn pantas mereka menjd rapat.. Masalah reo adalah apabila dia diserang atau terlihat darah, dia akan hilang kesedaran dan menjadi ganas seolah-olah binatang buas yg sebenar.. Hanya yuiko yg mampu menjinakkan Aoi.. entah mengapa, sebelum Aoi mencapai umur 18 tahun, nyawanya mula terancam. Apakah kebenaran disebalik kehidupan Aoi?? " nk tau? beli la weiy.. =)

satu lg tabiat aku, aku sgat suker dgar lagu2 korea yg catchy n ala2 dancy gitu.. siap ad playlist khas kat nset aku.. aku mmg suker dgar kuat2 klu boleh full volume aku nk pasang.. n geleng2 gelek2, goyang2 xtentu pasal.. asyik~~

Playlist 2
2ne1 - fire + i don't care
4 minutes - muzik + hot issues
After school - aha + diva + dream girl
Bae seul ki ft Ha joo yoon - tiresome/jiggeowo
Brown eyed girl - abracadabra + sign
Davichi - 8282
fx - la cha ta
H.A.M - TT dance
Jewelry - Everyone, shh + One more time + superwoman
Kara - i'll be there + aha + break it + honey + if you wanna + love is fire + mister + pretty girl + rock you + wanna
Lee hyori - Hey Mr Big + Toc Toc Toc + U go girl
Morning Musume - Nanchatte renai
Seo in Young of jewelry - cinderella
SNSD - gee + genie tell me your wish + kissing you + chocolate love + Oh la la + into the new world
T-ara - lies + TTL
Wonder girl - now + nobody + irony + tell me

sumer nea da jd lagu feveret aku tp, aku ley humming j sbb xtaw nk cri lirik kat mane.. malu~ da larut malam nea.. esok marathon komik part2.. hehee..

oyasumi~

2 comments:

  1. waahhhh...sama la kite..
    minat komik..hehe..
    semua komik gempakstarz saya kumpul..

    http://pepelungu.blogspot.com/2010/02/peminat-komikanyone.html

    p/s: sekarang tgh dengar lagu tara-apple is A..hehe..

    ReplyDelete
  2. setuju sesangat :)...dulu saya ingat apa kebenda-la buku ni...pastu beli la satu..lama2 naik addicted sampaikan beli semualah..hahaha.skrang dah abis kumpul semua yang dijual...hahaha
    saya setuju abis, yang motomi kyosuke, usami maki ngan kikuchi kamaro punya buku paling gempak, saya sampai baca komik yang tak diterbit oleh gempakstarz kat internet...:D

    ReplyDelete