Tuesday, December 29, 2009

Hampess

Huh.. first time aku rajin g klas waktu minggu pertama bk sem n d result?? omoo.. lecturer x masuk pon.. WTH?? Semangat aku nea x disokong penoh lec FPQS.. Wawawa.. Sengalan.. minggu depan iler masuk, mula ar aku malas blk.. huhuu.. n satu lagi mender yg aku x suker.. ustaz Zaini ajar subjek hifz quran.. pergh.. ketaq giler.. da la ustaz tue penah ckap dier nk wat tahriri n nak tebok surah.. wawawa.. tak leh da aku nak hafal quran last2 minute cam sem2 lepas.. huhuu..

petang tadi g giant ngan kak rofi, pat, oja n zack.. abes dkat rm150.. adeis.. bru j berazam nak berjimat.. cemaner? aku blikan bj tdur tok dik mar.. n tshirt pink.. mmg bertuah dier dpat kakak cam aku.. da la mahal.. aku sempat rebat suar pink j tok diri sindri.. da lamer aku tenang suar nea, ingatkan nk tunggu diskaun.. tp, hampeh.. x turun2 jgak harga.. contact lens aku pon sampai mgu dpan.. huhuu.. seb bek klas x stat ag.. aku bkn nampak pon.. gtg.. jya nee~

*manga xder yg baru.. aku just bli persatuan pelajar penuh risiko semester pertama n akhir j.. hurm, manga korea mmg x ley compete jepun..

No comments:

Post a Comment