Thursday, December 10, 2009

Come back~~

Akhirnya aku kembali lagi di blog nea... Tetiber raser cam tergerak hati nak update blog n renovate sket2.. hahaa.. xder kejer.. nea kes da penat melayan facebook n ternak ikan kat fishville.. kekadang nak jgak berceloteh pjg n tak tentu hala.. Selama nea aku tlg bacakan blog kekawan-tapi x komen pown-n dari situ ar aku dapat blk semangat untuk hidup di alam maya..cehh..aku nak tukar lagu2 baru, tapi tak tahu(malunyer..) selama zainul yang tlg update lagu, jam amender ntah.. skang nea, da dia pown workaholic, xpat la aku nk menggunakan khidmat dier lg.. wawawa.. takpe, nanti biler aku da tak tahan dgar lagu arab.. zattai nee.. aku akan paksa die renovate blog nea... hahaaa.. xbaik buli org kn.. hehee.. jya nee~

Arigatou nee~~

No comments:

Post a Comment