Friday, December 11, 2009

Saloon [and] Spa

Alkisahnyer, aku 'ter'bgn lmbt pg tdi.. n janji2 manisku nk g teman dier wat facial pagi terbengkalai.. tapi, aku lunaskan jgak impian dier dgn meneman dier g kdai kak mala ( post sblm nea silap) ptg td.. lepas lunch la.. satu family g.. dier sepatutnyer nk wat facial beser yg harganyer RM38 tapi last2 kak mala suggestkn Rawatan Resdung yg harganyer RM68.. ok la.. katenyer tahan pai sethun.. tol k? hehee.. tunggu punye tunggu, aku n kak ngah pown tetibe nk stim rambut.. hahaa.. melayang ar duit kakngah RM70.. sorg kene RM35.. aku xley bayar sebab dlm poket just ade seploh hengget j.. sian tol ngan diri sindri.. mesken..

rawatan dier mmg best ar.. hilang gatal2 kat kulit kepala n dier wat face treatment n finish ngan light massage.. puas hati jgak la walaupon pinjam duit kak ngah.. gomen nee.. t cek byaQ ea.. dlm masa yg samer, aku sebenarnye janji ngan kak una nk g tgok baby Haikal.. terpakse laks kak una tunggu pai kol 6 lbih.. haha.. cian haikal.. nenek dieja nea mmg slalo x tepati masa.. ahaks.. seb bek mah shape xder ustaz.. dpt la gomol2 ngan baby haikal lamer sket.. siap snap picture ag kat nset kak una coz unfortunately enset aku abis bateri laks.. malang2.. sedang aku gomol2 ngan baby haikal yg aku panggil abg long tue, shape ngan kak una citer pengalaman dier time lahirkan haikal.. sades aku dgar.. tp, xper la, berbaloi tahan sakit tue sumer coz da kuar pown baby haikal yg comel.. ye x?? =)



Ape niat aku ltak gambar Seung Yeon nea? haha.. Sgat sweet la dier nea.. aku nk tatap hari2 supaya muker aku leh seiras ngan die-boleh ke- layann..


esok, ada family day kat Bukit merah Laketown Waterpark.. Yatta! nak main air puas2 n snap as many picture yg boleh.. =) kenapa aku excited? sebab aku sgt suker air n last time g saner pown da berpuloh thun yg dolu.. omo~syioknyer duniawi~ kener kemas barang n iron baju awal2 sbb nk bertolak pagi2.. perlu tido awal!

No comments:

Post a Comment