Monday, May 4, 2009

~menjelang sukan pasti~

mak : tolong jaga budak sukan esok..
aku : okey

esoknyer aku pown tolong jaga diorg.. da mak minx tolong pon kn.. g pown da lamer aku x g pasti.. aku incharge bola jaring.. senang sket.. tolong tgok jer.. nak ajar bebudak, bkan senang.. kjap2 da g sana, kjap2 da g cinie.. kitorg gner padang tepi masjid ubudiah tue.. da dkat ngan jalan raya, kener la gner 4 mata tengok dak2 tue..


si comel nea ~apa ntah namenyer~ nak tolong kitorg tapimakin berat ag ader ar.. sebabkan comel sgat, aku snap pic dier.. muke sebiji cam anak sedare maslina yang aku minat.. putih melepak..

memang bukan senang nak jaga diorg nea.. ader k patut rebut bola kat tgan org len.. gerak kaki tue xyah citer ar,.. hancur..

biler da lamer sgat main, apa lg.. mesti hujan nyer.. time 2 jer, pai 3org yang nangis.. camaner mak aku leh sabar ngan diorg.. aku pown nek geram..




pas kol10, kitorg balik pasti n bersantap.. penat2 cenggini xder maknenyer ar diorg nk study.. mak aku paksa gaks.. diorg takut ngan mak aku.. aku jg Anis.. suwoh die kaler jer.. simpan energy nk g madid petang tue..

p/s : rindu laks student aku kat Smart Readr Kids.. huhuu.. teacher miss u all..

No comments:

Post a Comment